Rabu, 11 Julai 2012

outing with love

bersama-sama berjalan dan melangkah~
spangebob pon join! hehe 
outing with housemate

10hb 7 2012                                                  بسم الله الرحمن الرحيم

                  selamat datang!! assalamualikum semua.. (^_^) sudah penat berjuang sahabat-sahabat ku, tiba masa untuk mereka mencari ruang hidup di bumi jordan, malam usainya peperiksaan pertama sem pendek, athirah, yuyu, dan leha, k.faiz masih berjuang.. aku meraikan mereka, hanya dengan menghiburkan hati mereka, apa sahaja yang mereka mahukan.. bukan selalu dapat outing bersama macam gini... rasa happy sngt, bergambar dlm irbid mall??? sangt x da keja, sambil menunggu atirah memilih  photo frame sempat bersnap...hehe... 

mungkin akan menjadi kenagan buat kami~

ya Allah, tidak tahu adakah dapat aku melupaka semua kenagan ini, sungguh berat hati ini untuk meninggalkan tempat terbinanya ukhwah kami "bayt redha" sentiasa redha~ 

sahabat, 
tidak hanya waktu duka kita bersama, 
tidak juga saat berduka,
tetapi kita bersama saat suka dan duka,

sahabat,
andai aku jatuh, 
bngunkanlah diri ini dgn semangat yang membina,
andai aku menagis saat di duga,
nasihatilah diri ini dengan janji-janjiNya,
andai aku lupa dan alpa,
ingatkanlah aku pada penciptaNya,,,,,

sahabat, 
dulu kini dan selamanya,,, 
tak pernah jemu saat berjenaka,
tak pernah bosan saat bekerja,
tak pernah lelah saat berjuang...

kita akan tetap bersama kerana ukhwah kerana Allah selamaNya...

~wish : luv you all~







Tiada ulasan:

Catat Ulasan